Sysmex Turkey
Menu

Ürün Destek Uzmanı

Your responsibilities
  • Çağrı merkezinde Kan sayım, Koagülasyon ve İdrar cihazlarımızın kullanıcılarına veya bayilerimize uzaktan destek sağlamak.
  • Uzaktan sorun giderme süreçlerine liderlik etmek ve çağrı merkezinde çözüme kavuşturmak.
  • Müşteri taleplerini etkin bir şekilde karşılamak ve çözüm odaklı yaklaşımla hizmet vermek.
  • Ürünlerimizle ilgili teknik bilgi ve doküman sağlamak.
  • Çağrı merkezi faaliyetlerine katkıda bulunmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak.
  • Çağrı merkezi raporlamalarını düzenli olarak yapmak
Your profile
  • Sağlık sektöründe, klinik laboratuvarda veya Tıbbi cihazlar alanında deneyimli,
  • Kan Sayım, Koagülasyon ve İdrar cihazları konusunda temel bilgi sahibi olan,
  • İletişim becerileri ve uzaktan problem çözme yetenekleri yüksek, çözüm odaklı,
  • Ekip çalışmasına yatkın ve bağımsız çalışabilen,
  • Sağlık profesyonelleri veya bayilerle etkileşim deneyimli.
Place of Work
Sysmex Turkey Diagnostik Sistemleri Limited Sirketi
Maslak Office Building Maslak Mh. Sümer Sk No:4 Kat:16
34485 Istanbul
TR
Field of Employment
Marketing
Working Experience
5 to 7 years
Type of Employment
full-time
Copyright © Sysmex Europe SE. All rights reserved.
Bilgi

Ziyaretçilerimize bu internet sitesinin sadece sağlık uzmanları (*) için olduğunu bildirmek isteriz.
Lütfen bir sağlık uzmanı olduğunuzu teyit edin (*)

(*)Sağlık meslek mensubu, tıp, diş hekimliği gibi sağlık alanlarında eğitim almış ve yetkilendirilmiş kişiler ile bu alanda çalışan diğer meslek mensuplarını kapsar.

Bize müsaade.

Bu site yalnızca 'Profesyoneller' içindir. Bu sayfayı görüntüleme yetkiniz yok.