Sysmex Turkey
Menu

İdrar Analiz Sistemleri

İdrar analizi tıp tarihinde yapılan ilk laboratuvar testlerinden birisidir ve binlerce yıldan günümüze kadar devam etmektedir. Günümüzde, idrar analizi tanıyı koymakta önemli bir araç olarak yerini korumaktadır. İdrar analizi bir takım taramalarda, idrar yolu enfeksiyonlarında, kronik böbrek rahatsızlıklarında, karaciğer bozukluklarında, diyabet ve diğer metabolik rahatsızlıklar gibi yaygın hastalıkların tarama ve teşhisinde çok sık kullanılmaktadır.

Sysmex, son teknoloji idrar analiz sistemlerini her türlü ölçekteki laboratuvarlarınız için sunar. Sysmex analizörleri ile herhangi bir ön işlemden geçirilmeden gerçekleştirilen idrar analizi, en sık karşılaşılan pre-analitik hataları engeller ve tam otomasyon ile de laboratuvarınızın verimliliği en üst noktaya taşır.

İdrar analiz sistemleri ürün portföyümüze ve cihazlarımızın arkasında yatan eşsiz floresan akım sitometri teknolojisine daha yakından bakabilirsiniz. Modüler bir konsept sunan, UN-Serisi idrar analiz sistemlerimiz ile laboratuvarınıza katkı sağlayabilirsiniz.

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Deneyiminizi özelleştirin

Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak ve sizinle olan iletişimimizi iyileştirmek için çerezler kullanıyoruz. Seçiminiz doğrultusunda hareket ediyor ve sadece bize kullanımı için izin vermiş olduğunuz verileri işliyoruz.

* İçeriklerde ve kullanım deneyiminde kısıtlamalara yol açabilir
Çerezler hakkında ayrıntı
Gerekli Çerezler
Bu çerezler, sayfalarda gezinme ve web sitemizin güvenli alanlarına erişme gibi temel fonksiyonlara olanak tanıyarak web sitemizin kullanılmasına yardımcı olur. Bu çerezler olmadan web sitemiz düzgün bir şekilde çalışamaz.
İstatistik Çerezleri
Bu çerezler, ziyaretçilerin web sayfamızla nasıl bir etkileşim içinde olduğunu anlamamıza yardımcı olur. Bu amaçla toplanan isimsizleştirilmiş bilgiler, tekliflerimizi sürekli iyileştirmemizi sağlar.
Pazarlama Çerezleri
Web sitelerinde ziyaretçileri takip etmek için kullanılır. Amaç, kullanıcıya onunla ilgili olan ve merak uyandıran reklamlar göstermektir ve dolayısıyla yayıncı şirket ve reklam veren üçüncü taraflar açısından değer taşır.