Sysmex Turkey
Menu

Sysmex Kimdir?

Sysmex Avrupa 50 yılı aşkın süredir en yüksek kalitede sağlık bakım ürünleri üretmekte olan şirketler grubunun bir parçasıdır. Geleneksel olarak bizim odak noktamız dünyada laboratuvar sektörü için hematoloji, koagülasyon ve idrar tahlili ile ilgili medikal analitik cihazlar ve BT çözümleri olmuştur. Deneyimimiz ve becerilerimiz arttıkça uzmanlık alanlarımızı yaşam bilimleri, biyolojik bilimler ve hasta başı bakımı gibi heyecan verici yeni alanları içerecek şekilde genişletmekteyiz.

Şirketimiz ilerleme ve yenilik getirmesiyle ve mükemmel kalite sunmasıyla tanınır. Bilgi yoğun bir şirket olmamıza rağmen, her zaman insanların insanlara yardım etmesine dayanan temel anlayışımıza bağlılığımızı sürdürdük ve böylece 'sağlık hizmetlerinin gelişimini şekillendirmek' olan misyon bildirimizi canlı tutmaktayız. Laboratuvarları hasta bakımının ön safında tutmak için yaratıcılığımızı, bireyselliğimizi, deneyimimizi, otomasyon konusundaki bilgi ve becerilerimizi ve bilimsel bilgi birikimimizi kullanmaktayız.

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Deneyiminizi özelleştirin

Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak ve sizinle olan iletişimimizi iyileştirmek için çerezler kullanıyoruz. Seçiminiz doğrultusunda hareket ediyor ve sadece bize kullanımı için izin vermiş olduğunuz verileri işliyoruz.

* İçeriklerde ve kullanım deneyiminde kısıtlamalara yol açabilir
Çerezler hakkında ayrıntı
Gerekli Çerezler
Bu çerezler, sayfalarda gezinme ve web sitemizin güvenli alanlarına erişme gibi temel fonksiyonlara olanak tanıyarak web sitemizin kullanılmasına yardımcı olur. Bu çerezler olmadan web sitemiz düzgün bir şekilde çalışamaz.
İstatistik Çerezleri
Bu çerezler, ziyaretçilerin web sayfamızla nasıl bir etkileşim içinde olduğunu anlamamıza yardımcı olur. Bu amaçla toplanan isimsizleştirilmiş bilgiler, tekliflerimizi sürekli iyileştirmemizi sağlar.
Pazarlama Çerezleri
Web sitelerinde ziyaretçileri takip etmek için kullanılır. Amaç, kullanıcıya onunla ilgili olan ve merak uyandıran reklamlar göstermektir ve dolayısıyla yayıncı şirket ve reklam veren üçüncü taraflar açısından değer taşır.