Sysmex Turkey
Menu

"Conquering the wave" – preparing for the second wave of COVID-19

Sysmex Global Webinar for COVID-19

With the SARS-CoV-2 pandemic continuing to spread at a fast pace, Sysmex is pleased to inform that a global COVID-19 webinar has been released on our Sysmex Academy platform.

We are directing this webinar at medical staff who put every possible effort into saving patients’ lives and maintaining or regaining control of the infections. With the first-hand experience shared by experts in this webinar consisting of several independent sessions we hope to contribute to fighting the virus and its disease more effectively.

Currently, there are five webinar recordings from local experts and key opinion leaders from China, Japan and Italy – including testimonies from lab and hospital staff around the world. Soon the existing set of sessions will be complemented with three more recordings from India, New Zealand and the US, so revisiting this webinar should well be worthwhile.

Back to overview
Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Deneyiminizi özelleştirin

Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak ve sizinle olan iletişimimizi iyileştirmek için çerezler kullanıyoruz. Seçiminiz doğrultusunda hareket ediyor ve sadece bize kullanımı için izin vermiş olduğunuz verileri işliyoruz.

* İçeriklerde ve kullanım deneyiminde kısıtlamalara yol açabilir
Çerezler hakkında ayrıntı
Gerekli Çerezler
Bu çerezler, sayfalarda gezinme ve web sitemizin güvenli alanlarına erişme gibi temel fonksiyonlara olanak tanıyarak web sitemizin kullanılmasına yardımcı olur. Bu çerezler olmadan web sitemiz düzgün bir şekilde çalışamaz.
İstatistik Çerezleri
Bu çerezler, ziyaretçilerin web sayfamızla nasıl bir etkileşim içinde olduğunu anlamamıza yardımcı olur. Bu amaçla toplanan isimsizleştirilmiş bilgiler, tekliflerimizi sürekli iyileştirmemizi sağlar.
Pazarlama Çerezleri
Web sitelerinde ziyaretçileri takip etmek için kullanılır. Amaç, kullanıcıya onunla ilgili olan ve merak uyandıran reklamlar göstermektir ve dolayısıyla yayıncı şirket ve reklam veren üçüncü taraflar açısından değer taşır.